شركت فرش كاشان

فرش ماشني كاشان

شركت فرش كاشان

۲ بازديد

شركت فرش كاشان همان طور كه از نامش مشخص است به توليد فرش ماشيني كاشان مي پردازد. و با تلاش و همت فراوان توانسته با توليد..

شركت فرش كاشان همان طور كه از نامش مشخص است به توليد فرش ماشيني كاشان مي پردازد. و با تلاش و همت فراوان توانسته با توليد فرش ماشيني كاشان خريداران خود را راضي و خشنود كند.

در كاشان و آران و بيدگل شهرك هاي زيادي وجود دارد كه شركت هاي فرش در آنها فعاليت دارند . شركت فرش كاشان با توليد فرش كاشان و در واقع با توليد فرش هاي بي نظير و با كيفيت در رشد اقتصادي اين شهر و به واقع در رشد اقتصادي ايران اسلامي سهم بسزايي دارد. شركت فرش كاشان توانسته با توليد فرش ماشيني كاشان نشان دهد كه ايران چه جايگاهي در جهان دارد چرا كه تنوع و طراحي همراه با كيفيت و مرغوبيت در فرش ماشيني كاشان كه توسط شركت فرش كاشان توليد ميشود در بازار جهاني مي تواند حرف اول را بزند و به خريدارن در عرصه جهاني نشان دهد كه فرش كاشان از برترين فرش هاي دنياست.


شركت فرش كاشان با توليد فرش 1000 شانه ، فرش 700 شانه ، فرش قشقايي ، فرش بختياري ، فرش ماهي ، فرش ماشيني گرد و …  و اعطاي نمايندگي فرش به كار آفريني در منطقه كاشان و آران و بيدگل و همچنين ايران اسلامي كمك فراواني نموده است.

هدف شركت فرش كاشان اين است كه بتواند هر روز بر كيفيت فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه خود بيفزايد و با توليد فرش و صادر كردن آن به رونق اقتصادي كمك كند همان طور كه تا به حال چنين كرده است.

در كاشان و در نمايندگي فرش كاشان به راحتي مي توان به ليست قيمت فرش ماشيني دست يافت چرا كه با آنچه در بالا گفته شد اين منطقه در توليد فرش بسيار فعال مي باشد.

اخذ نمايندگي فرش در كاشان بسيار كار پردرآمدي است و البته هنر و استعداد زيادي لازم است تا در اين زمينه به فعاليت بپردازيم. هنر توليد فرش در كاشان از دير باز وجود داشته و شركت فرش ماشيني كاشان بر اين است تا بتواند اين هنر را پاس بدارد و آن را به روز گرداند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.