تابلوي فرش

فرش ماشني كاشان

تابلوي فرش

۲ بازديد

هنر فرش و فرش بافي در دهه هاي گذشته با حجم گسترده توليد در ايران جنبه اي صنعتي پيدا نموده است. از جمله توليد تابلوي فرش در كشور.

ما ايرانيان در...

هنر فرش و فرش بافي در دهه هاي گذشته با حجم گسترده توليد در ايران جنبه اي صنعتي پيدا نموده است. از جمله توليد تابلوي فرش در كشور.

ما ايرانيان در هنر و بافت فرش در جايگاه بسيار بالايي در جهان قرار داريم و البته جايگاه ويژه اي در تابلو فرش در جهان داريم. تابلوهاي فرش داراي زيباترين و متنوع ترين نقوش مي باشد كه توليد كنندگان با سيستم ها و سازكار هاي خود هر گونه عكس و منظره و زيبايي را تبديل به تابلو فرش مي كنند. شركت هاي توليد تابلوهاي فرش با ارائه تابلوهاي فرش به بازار توانستن به سليقه ها و خواسته هاي متنوع جامعه جوابگوبوده و نياز مردم را در زمينه تابلوي فرش اغنا كنند.


هنر تابلو فرش و بافت آن از قديم بوده دقيقا اززماني كه فرش دستباف وجود داشته بافت تابلوهاي فرش هم انجام مي شد. تا جايي كه ما مي توانيم تابلوهاي فرش زيبايي را كه از قديم به دست هنرمندان بافنده تابلوي فرش انجام شده در موزه ها به تماشا بنشينيم. تابلو فرش در قديم به صورت دستبافت انجام مي شده اما در حال حاضر اين هنر در خيلي جاها با تكنولوژي آميخته شده تا جاييكه شركت هاي توليد كننده تابلوي فرش توانستند با نوآوري و خلاقيت تابلو هاي فرش زيبايي به بازار عرضه كنند به صورتي كه مشتريان گرامي بتوانند به سليقه و نياز خود تابلو فرش مناسب خود را تهيه و خريداري كنند و خانه و كاشانه خود را با اين تابلوهاي فرش لوكس و زيبا به بهترين نحو تزئين نمايند.

تابلوهاي فرش در اندازه هاي متفاوتي بافت مي شوند و مشتريان به نوع خواست و استفاده خود مي توانند از تابلوهاي فرش تهيه و خريداري كنند.اندازه هاي تابلوهاي فرش را مي توان بدين صورت نام برد:

تابلوي فرش 35×50 و تابلوي فرش 50×60 و تابلوي فرش 70×100 و تابلوي فرش 80×120 و تابلوي فرش 100×150 و تابلوي فرش 200×300

افتخار ما در توليد تابلوي فرش اين است كه مي توانيم مشتري گرامي خود را راضي و خشنود سازيم و هر گونه انتقاد و پيشنهاد سازنده را در توليد و توزيع تابلوي فرش از طرف شما عزيزان را مي پذيريم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.