فرش نياوران

فرش ماشني كاشان

فرش نياوران

۱۸ بازديد

فرش نياوران يكي برند هاي فرش ماشيني در كاشان است كه در حال حاضر به توليد فرش ماشيني مشغول است. شركت هاي زيادي در آران و بيدگ و شهرستان كاشان به فعاليت در زمينه فرش ماشيني مشغول هستند و توانستند فرش هاي مختلفي را به بازار عرضه كنند مانند فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه و البته فرش مدرن تهران.

فرش نياوران، فرش ارزان قيمت و فرش 1000 شانه كاشان از جمله فرش هايي است كه در شهرك هاي صنعتي كاشان و اران و بيدگل با كيفيت عالي توليد مي شود. در اين شهرك ها فرش 12 متري با تراكم ها و نقشه هاي متعدد بافت مي شود و هميشه سعي بر آن بوده كه رضايت مشتري مد نظر باشد.

نمايندگي فرش كاشان در سراسر كشور به صورت فعال در خدمت مصرف كنندگان و خريداران فرش ماشيني مي باشد تا هر آنچه شما عزيزان مد نظرتان باشد به شما ارائه شود. فرش نياورن با اعطاي نمايندگي فرش به فروشگاههاي فرش ماشيني توانسته فرش ماشيني توليد شركت خود را در اختيار شما عزيزان قرار دهد.

فرش ماشيني گرد و فرش مدرن تهران نيز از ديگر محصولات شركت فرش ماشيني كاشان مي باشد و بدين گونه كارخانه فرش ماشيني توانسته با توليد انواع مختلف فرش ماشيني پاسخ گوي سليقه هاي مختلف شما عزيزان باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.