فرش ماشيني طرح ريز ماهي

۷ بازديد

فرش ماشيني طرح ريز ماهي از نوع طرح نقشه هاي قديمي است اما از آنجايي كه مشتريان هنوز هم مشتاق به خريد اين طرح هستند شركت فرش ماشيني مبادرت به توليد اين طرح نقشه مي كند.

فرش ماشيني طرح ريز ماهي از جمله نقشه هاي بسيار ريز است كه داراي ترنج و به اصطلاح لچك مي باشد و در رنگ هاي مختلف توليد مي شود. از اين طرح نقشه در مكان هاي بزرگ و شكيل مي توان استفاده كرد چرا كه هم نقشه بسيار ريزي دارد و هم كمي طرح نقشه شلوغ مي باشد .

فرش ماشيني طرح ريز ماهي را در ابعاد مختلف و تراكم هاي متفاوت توليد مي كنند مانند فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه . فرش ماشيني طرح ريز ماهي را اگر به دقت نگاه كنيم شايد برايمان سوال باشد كه چرا اين طرح را ريز ماهي مي نامند . اين جوابي است كه طراح فرش بايد به آن پاسخ گويد اما يكي از دلايل آن ريز بودن بسيار زياد نقشه اين طرح مي باشد.

شركت فرش آرمان با توليد فرش ماشيني طرح ريز ماهي در كنار طرح هاي ديگر قصد آن دارد تا رضايت مشتريان و مصرف كنندگان را برآورده كند و كلكسيون طرح نقشه خود را بيش از پيش كامل در اختيار شما عزيزان قرار دهد تا بتوانيد بهترين انتخاب را براي خريد فرش ماشيني داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.