فرش ماشيني 9 متري

فرش ماشني كاشان

فرش ماشيني 9 متري

۶ بازديد

فرش ماشيني 9 متري در كنار توليدات كارخانه فرش ماشيني يكي از پر طرف دارترين فرش هايي است كه خريدار دارد چرا كه فرش ماشيني 9 متري را بر حسب نوع برند به قيمت هاي متفاوت در بازار مي توان يافت.

تفاوت فرش 9 متري با فرش ماشيني 12 متري فقط در ابعاد آن نيست بلكه نوع مواد اوليه مصرفي نيز در آنها متفاوت است بدين صورت كه در توليد فرش ماشيني 9 متري به تناسب متراژ فرش ، مواد اوليه بيشتري مصرف مي شود از اين رو توليد كنندگان فرش ماشيني اگر بخواهند طبق متراژ فرش 9 متري خود را قيمت گذاري كنند اصلا به صرفه نيست و اگر طبق مواد اوليه قيمت گذاري كنند علامت سوال بزرگي براي مصرف كننده پيش خواهد آمد كه چرا اين چنين قيمت گذاري شده است!!!

فرش ماشيني 9 متري مانند ديگر فرش هاي ماشيني در طرح و رنگ هاي مختلف توليد مي شود و تراكم و شانه فرش در آن با فرش ماشيني 12 متري هيچ تفاوتي ندارد.

شركت فرش آرمان با توليد فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه در ابعاد مختلف و همچنين در اندازه 9 متري مي كوشد تا با بهترين و مرغوب ترين نوع مواد اوليه فرش با كيفيت و با قيمت مناسب در اختيار مصرف كنندگان عزيز قرار دهد چرا كه هدف شركت فرش آرمان رضايت مشتريان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.