قيمت فرش 9 متري

فرش ماشني كاشان

قيمت فرش 9 متري

۱۱ بازديد

قيمت فرش 9 متري هميشه مسئله قابل تاملي براي خريداران و فروشگاه داران فرش ماشيني بوده است چرا كه متراژ فرش نسبت به قيمت آن با هم همخواني ندارد، بدين معني كه اگر چه متراژ فرش نسبت به فرش 12 متري مقداري متفاوت است اما قيمت آن زياد مناسب نيست. يعني اگر قيمت فرش 1000 شانه را در مبناي 12 متري با قيمت فرش 1000 شانه در مبناي 9 متري را با هم تناسب بگيريم و مساوي تناسب متراژ آنها قرار دهيم با هم همخواني ندارد.

حالا سوال پيش مي آيد كه چرا اينگونه است؟!

توليد كنندگان فرش ماشيني در جواب اين سوال بسيار منطقي جواب مي دهند و آن هم استفاده از مواد اوليه است. در توليد فرش 9 متري ماشيني خيلي بيشتر از متراژ فرش مواد اوليه مصرف مي شود. در توليد فرش ماشيني 1000 شانه در مبناي 9 متري مقداري از مواد اوليه صرف بافت قسمتي مي شود كه تبديل به فرش نمي شود اما به اصطلاح بافت برزنت را در بر ميگيرد و همين باعث استفاده از مواد اوليه مي شود.

جالب اينجاست كه مصرف كنندگان فرش 9 متري كم نيستند و تقاضا در اين زمينه بسيار بالاست چرا كه اكثر مصرف كنندگان با خانه هايي با متراژ پايين داراري اتاق هايي با ابعاد كوچك هستند و نياز به فرش 9 متري دارند.

قيمت فرش 9 متري هميشه جزء قيمت هاي مورد بحث در بازار فرش بوده و مصرف كنندگان عادي در اين زمينه به دليل اطلاعات ناكافي دچار اين سوال هستند كه چرا قيمت فرش 9 متري ماشيني اينگونه مي باشد. اميدوارم در جواب اين سوال عزيزان تونسته باشيم پاسخگو باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.